BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat Datang Ke Blog Purple Dreamer's. Anda Adalah Pelawat Ke

Hit Counters

Laguku Untukmu

Saturday, April 17, 2010

Syukur Masih Diberi Kesempatan Untuk Bernafas OlehNya

Ni la hadiah Ct Untuk Kawan Dia Deanna



Syukur kerana masih diberi kesempatan olehNya untuk bernafas lagi...dapat la aku menyambung bakti untuk anak-anak, suami dan yang sewaktu dgnnya.......


Jadual ari ni agak sibuk juga...si kakak anak yg no.2 minta tolong dihantarkan ke McD, SS 15 untuk menghadiri parti besday Deanna kawan sekolah dia yang ke-9, heppy besday Deanna!!! pastu bawak anak yang 4 lagi pi lunch kat Restoren Omok SS 15 depan hospital SJMC...makan lemak kuning daging salai...waouuu mengancam jugak...


Lepas makan...pi plak amik kakak kat Mc D tadi...pastu pi lak antar si abang tuisyen kat SS 19, Tuisyen Zuan...ari ni dia ada klas tambahan Bahasa Cina. Pastu balik umah untuk solat zohor...ada terima call dari Kelana Jaya nak beli bedak Ronasutra...janji nak jumpa kat Giant Kelana Jaya dalam kul 2.30petang...time ni baru kul 1.30 tengahari baik aku balik solat dulu...lepas solat bersiap nak ke Kelana Jaya...tapi budak tu sms tak jadi la pulok nak beli bedak sbb dia ada hal urgent..next time katanya...ok la...belum rejeki aku...hehehe.......lagipun aku serba salah jugak nak pi time kul 2.30 petang ni sebab ada pekerja sedang upgrade CCTV umah aku...(tukar lokasi tv ajer...ari tu dah cakap degil tak mau dengar..dah kena jerkah ngan tuan sadiq baru dia buat...hehehehe..sian )

0 comments: