BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat Datang Ke Blog Purple Dreamer's. Anda Adalah Pelawat Ke

Hit Counters

Laguku Untukmu

Tuesday, April 20, 2010

Kasihi Anak-anak Yatim/Yatim Piatu

Semalam kawan depan aku ni sibuk mengutip derma untuk diagihkan kepada Rumah Anak Yatim kat Puchong (Rumah Amal Limpahan Kasih). Dia cakap persatuan penduduk kat taman dia nak pi melawat umah anak yatim ni pada 25 April, 2010. So, sesiap yang nak menderma boleh lah antarkan kat kawan aku ni...Puan Zakiah...dia ni merangkap pengerusi bahagian wanita di taman tempat dia tinggal...tahun depan mesti tercalon lagi ni...sebab aktif dalam kerja2 kebajikan dan seorang ketua yang bertanggungjawab...semoga 1 hari nanti hang jadi wakil rakyat pulak...semoga Allah memberkati usaha2 murni yang dijalankannya...
Kalau tiada aral melintang mungkin aku dan anak2 nak join jugak...tak pernah masuk kat rumah amal ni cuma selalu lalu ajer sebab kalau pi site visit kat belah Kg. Seri Aman mesti lalu kat sini...tengok keadaan , kalau mengizinkan ada la aku dan anak2 kat situ....bagus juga tunjukkan kat anak2 kehidupan mcm ni...biar dia orang tau mcmana hidup tanpa ibu atau bapa....
Kawan aku ni juga ada bagi tau sesiapa yang sudi untuk mengambil anak2 yatim ni sebagai anak angkat blh jugak...cuti sekolah boleh la diambil untuk tinggal bersama dengan kita....

Minta maaf banyak2 ler kawanku sebab tak dapat ikut serta rombong cik kiah....tapi aku upload jugak lar gambar mike semua dalam blog teman ni...sebagai tanda kenangan.....layannnnn.

Inilah wajah anak2 yang memerlukan kasih dan sayang kita...comel2nya sayang ni  (3 yang di hadapan berbaju pink, dark pink dan purple), semoga sayang2 semua menjadi insan yang solehah.....amin..
Persembahan dari anak2 yang bertuah ni ...semoga Allah merahmati anak2 semua....

0 comments: