BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat Datang Ke Blog Purple Dreamer's. Anda Adalah Pelawat Ke

Hit Counters

Laguku Untukmu

Monday, April 19, 2010

Alahai....

Hubby aku call aku kat opis katanya nak ke klinik sebab rasa pening dan sakit belakang dia tak hilang lagi...aku pun minta izin bos kecik utk keluar sekejap...alamak parking punyer le susah kat usj ni...kalau dapat park macam jumpa emas seketul...betapa mahalnya parking kat usj ni...alahai.

Di klinik hubby diberikan ubat utk hp, kolestrol dan tahan sakit......pastu dia pun kena antar aku ke opis semula, dia pun nak bergerak balik ke opis dia plak... (kerja sendiri jer dia)...aku doakan semoga dia sihat segar dan bugar semula....kalau dia sakit aku pun jadi sakit jugak ....

Sebelum ni ada aku belikan susu alpha lipid....hilang la sakit kepala dia...tapi tak sempat nak pi amik stok lagi....susu dah habis dah.

0 comments: