BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat Datang Ke Blog Purple Dreamer's. Anda Adalah Pelawat Ke

Hit Counters

Laguku Untukmu

Tuesday, April 20, 2010

Kerja-kerja Update Blog

Malam ni aku update blog dgn dibantu kuat oleh anak teruna aku  Firdaus.   Dia yang tolong masukkan nuffnang advertisement dan cbox. dan lain-lain aksesori blog...dia dah siap kira berapa charge aku kena bayar kat dia...bisnes is bisnes...hayooo...(utang dulu yer.)...nak harap aku...dari petang tadi dok godek2 ntah apa2 jadiknya blog...ada yg lesap ada yg timbul...dia balik sekolah dan dah bagi dinner...aku minta tolong dia updatekan...aku mengarah ajer....upah dia lum bagi lagi...hehehe...tunggu gaji ler yer...

Kalau sekali lalu tgk mmg senang buat blog...F.O.C...kalau kemahiran dlm IT di bawah par....senang macamana pun blerr jugakkk nak tambah itu tambah ini dlm blog...setkt basic blog kaku boleh lerr kita buat....kalau tak caya cuba lar buat....sebab tu dikenakan charge...nak memikir jugak mcmana nak design blog tu bagi cantik sikit...

Bila dah berblog ni seronok jugak kan....aku agak mahir sikit dah dlm hal2 blog ni...dulu nak edit pun tak tau...anak aku ajar baru aku tau..setakat baca arahan tak berapa nak faham...buat2 asyik tak jadi jer...tu yg wat fedup dan biaq jer cenggitu....blog kosong dan tak menarik langsung....(dulu pernah cuba...sebab org ckp blog ni mudah dan f.o.c- pada aku mmg mudah pada yang expert)   hehehe

0 comments: