BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat Datang Ke Blog Purple Dreamer's. Anda Adalah Pelawat Ke

Hit Counters

Laguku Untukmu

Sunday, April 18, 2010

Ahad Yang Menceriakan

Selamat pagi dan syukur kerana masih bernafas, sihat dan selamat semua...syukur pada Dia yang memberi semuanya.

Pagi ni tak tau nak buat sarapan apa untuk ahli keluarga aku...cakap ngan anak sulung nak buat cucur bawang dia pun kata ok..on ajer la..kalau dia tak mau susah jugak..saper nak makan mak punya cucur...bazir ajer..dia plak suggest utk letak karet sikit..dia pun tolong la potongkan dan masukkan dalam bancuhan cucur aku tadi...dia nampak minat dalam masakan ni...aku ingat cuti sekolah nak antar dia ke kelas masak memasak..biar dia jadik macam chef wan ker...chef Ridzuan ataupun chef Ismail...

Habis sarapan...nak ke kedai la pulak cari bahan2 nak masak untuk lunch...anak2 minta dimasakkan asam pedas...tgk dlm peti ais ada ikan tenggiri yg dibelikan babanya...cuma bahan2 ada yg kureng...so , ke kedai le cari...nak beli news paper jugak...tak boleh tak baca paper time minggu macam ni...

Tengok pokok2 buluh yg dibeli 3 minggu lps..hidup subur jugak walau dlm pasu...nampak la hijau sikit kat belakang umah aku ni...kalau tidak depan batu, belakang batu...umah aku dah tak da tanah langsung...abis di tile kat hubby aku...anak senang nak main katanye..planter box aku pun ditibainya jugak...terpaksa la menanam menggunakan pasu...tempat pilihan aku nak cari pokok2 ni ialah di subang lane kat atas airport lama tu...seronoknya dpt pi nursery..tgk pokok2 mendamaikan sungguh..cantik2 pokok kat sini..rasa semua nak diangkut balik...hehehe

Kita juga perlu membantu kerajaan untuk mencapai hasrat menghijaukan bumi dan sekarang telah ada kempen 'green building' so,apa salah kita mulakan dari umah kita...betul tak...

 Lepas amik sarapan tak lupa aku akan mengambil Apple Dietary Fiber + Vitamin C (4 in 1) ada campuran spirilina + klorofil. Ia dirumus dengan enzim buah2an serat, serat spiriluna, klorofil dengan rasa epal yang lazat. Ia difomulasikan utk membantu kita mengurangkan berat badan, memberi rasa kenyang, meningkatkan kadar metabolisma, melegakan sembelit,membakar lemak, membuang lebihan angin dan mempermudahkan sistem pelawasan. produk ini mendetoks dan mempunyai kandungan vitamin C. Keluaran D Asia- alamak promote produk la pulak....


0 comments: