BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat Datang Ke Blog Purple Dreamer's. Anda Adalah Pelawat Ke

Hit Counters

Laguku Untukmu

Friday, May 20, 2011

CARA BAGAIMANA UNTUK MENJADI USAHAWAN INTERNET YANG BERJAYA

CARA BAGAIMANA UNTUK MENJADI USAHAWAN INTERNET YANG BERJAYA

"Ketahui RAHSIA SEBENAR Tentang Bagaimana ANDA Boleh Memulakan Perniagaan Internet Dan Mendapatkan Hasil Yang Lumayan Dalam Masa 24 Jam - Walaupun ANDA Tidak Mempunyai Produk, Website Ataupun Pengetahuan Teknikal!"Satu Revolusi Pembangunan Usahawan Internet Yang Pertama Di Malaysia!

Seminar Usahawan Internet Ini Bukan Seminar MLM, Skim Cepat Kaya, Networking Marketing Atau Satu Waktu Dengannya. Seminar Ini Merupakan Seminar Tentang Bagaimana Menjana Wang 100% Dari Internet - Secara Sah Disisi Undang-Undang!


Ia diasaskan oleh seorang anak muda yang dikenali sebagai Nizzura dan beliau merupakan seorang internet marketer sepenuh masa sejak tahun 2007.

Beliau adalah pengasas kepada Koperasi Pendidikan Usahawan Internet Selangor Berhad, satu-satunya Koperasi Usahawan Internet di Malaysia dan telah mengasaskan konsep.."1 Keluarga 1 Usahawan".

Beliau merupakan satu-satunya rakyat Malaysia yang pernah bekerja dengan World #1 Super Affiliates (Ewen Chia) dan telah dilatih oleh guru-guru internet marketing yang terbaik di seluruh dunia!

0 comments: